Ήρθε η ώρα να αναλύσουμε ένα πολύ σημαντικό θέμα ..Η περιβόητη τιμή του Dj σε σχέση με τον ανταγωνισμό άλλα και σχετικά και με άλλες υπηρεσίες μέσα σε αυτήν την εκδήλωση..
Σχετικά με άλλες υπηρεσίες…
1000€ για στολισμό των τραπεζιών και 200€ Dj …Κάτι έχει γίνει λάθος ???
Ιεράρχησε σωστά τις ανάγκες σου και τις επιθυμίες …Είναι σαν να ασχολείσαι 1 μήνα με το νυφικό της νύφης και 6 μήνες με τα φορέματα για τα παρανυφάκια ..
Ο γάμος είναι μια χαρά και επειδή στην χώρα μας όταν εννοούμε χαρά συνεπάγεται και γλέντι τότε αυτό σημαίνει καλή μουσική είτε αυτή άφορα κάποιον Dj είτε κάποια ορχήστρα..Γλέντι χωρίς καλή μουσική ισοδυναμεί με αποτυχία και επειδή το γλέντι βρίσκεται πάντα στο τέλος της όλης βραδιάς είναι και αυτό που θα επηρεάσει κατά κάποιον τρόπο όλη την βραδιά και οι καλεσμένοι θα φύγουν είτε μια γλυκιά είτε με πικρή γεύση…
Σχετικά με τον ανταγωνισμό…
Η πρώτη ερώτηση πάντα όταν αφορά έναν Dj είναι η τιμή από τα ζευγάρια είναι όμως το πιο σημαντικό στοιχείο???Είναι αυτό το καλύτερο μέτρο σύγκρισης ή το μέτρο σύγκρισης πρέπει να είναι η ποιότητα της υπηρεσίας των Dj??
Ένα παράδειγμα που έχω δει στην ζωή μου είναι το εξής:
Όταν ακόμα πήγαινα σχολείο, εμφανίστηκε μια πρωτοποριακή εταιρεία με ρολόγια, που είχε μια ακόμα πιο πρωτοποριακή στρατηγική τιμολόγησης, η SWATCH.
Αυτό που ήταν τόσο καινοτόμο ήταν ότι όλα της τα ρολόγια είχαν την ίδια τιμή. Αυτό έβγαζε τον πελάτη από τη διαδικασία σύγκρισης και επιλογής βάση τιμής και εστίαζε την προσοχή του σε πιο ουσιαστικά πράγματα (στην προκειμένη να εντοπίσει χωρίς άγχος, ποίο από τα ρολόγια του άρεσε και ταίριαζε καλύτερα). Κάποια σχέδια γίνανε best sellers και κάποια τα απέσυραν λόγω χαμηλής ζήτησης. Η τιμή όμως δεν είχε καμία σχέση.
Φανταστείτε τώρα μια αγορά όπου όλοι οι wedding DJs θα κόστιζαν το ίδιο.
Ο πελάτης χωρίς κανέναν οικονομικό περισπασμό θα εστίαζε σε αυτό που μετράει περισσότερο.
Ποιος wedding DJ του αρέσει πιο πολύ, ποιος του φέρεται καλύτερα, ποιος τον καλύπτει περισσότερο και ειδικότερα, ποιος είναι ο πιο κατάλληλος και καλύτερος για αυτόν.
Κάποιοι είναι λογικό θα γινόντουσαν best sellers ενώ κάποιοι θα είχαν ελάχιστη ως καθόλου δουλειά και θα έσβηναν.
Αυτή λοιπόν η αγορά αποφασίζει κάποια στιγμή να έχει διαφορετικές τιμές.
Οι best selling wedding DJs, μιας και δουλεύουν πιο πολύ από όλους, ανεβάζουν άμεσα τιμές για να εξασφαλίσουν μεγαλύτερο κέρδος, ενώ οι χειρότεροι με τη λιγότερη δουλειά, κατεβάζουν άμεσα τιμές για να έχουν έστω ένα λόγο κάποιος να τους επιλέξει.
Οι “so-so” μένουν στο status-quo. Είναι στο average. Δεν τους πολυνοιάζει αν και απειλούνται και από τις 2 πλευρές.
Να λοιπόν μια αγορά όπως αυτή που ξέρουμε.
Ο Καλός είναι ακριβός, ο κακός είναι φτηνός, και ο μέσος είναι στη χειρότερη θέση.
Έτσι λοιπόν ο ακριβός Dj κοστολογεί τον εαυτό του ακριβά γιατί έχει μεγάλη ζήτηση και αυτή η ζήτηση προέρχεται από την εμπειρία του..Ένα στοιχείο το οποίο χρειάζεται αυτή την μέρα διότι το κοινό το οποίο θα υπάρχει από κάτω είναι από 18 έως και 70 χρονών και σίγουρα πρέπει να τους καλύψεις μουσικά. Επίσης ο επαγγελματισμός είναι άλλο ένα στοιχείο το οποίο περιλαμβάνει συνέπεια , ευγένεια , συνεργασιμότητα και κατανόηση των αναγκών του ζευγαριού.Άλλο ένα στοιχείο είναι ο εξοπλισμός , o dj για να προσφέρει την υπηρεσία του συνοδεύεται από τον εξοπλισμό του άλλη τιμή θα έχει ένας dj με εξοπλισμό αξίας 1000€ και σίγουρα άλλη τιμή θα έχει ένας dj με εξοπλισμό 10000 ευρώ!!!Και τέλος η νομιμότητα , όταν κάποιος Dj έχει εταιρία κόβει τα τιμολόγια του και τις αποδείξεις του σίγουρα δεν μπορεί να κοστίσει το ίδιο με κάποιον χομπιστα στον οποίο όλα αυτά του είναι άγνωστα…
Εν κατακλείδι αυτό που θα πρέπει να προσέξετε είναι να ιεραρχήσετε σωστά τις επιθυμίες σας αλλά και να μην έχετε ως γνώμονα μόνο την τιμή…